فروش عمده فروش بدلیجات برنجی سرویس دو گل آویز - فروش عمده بدلیجات زیوران

 

سرویس برنجی
عمده بدلیجات برنجی (سرویس برنجی متنوع)
2017-08-07
سرویس برنجی
پخش عمده بدلیجات برنجی (سرویس برنجی)
2017-08-07
tell-min
inst-min

فروش عمده سرویس بدلیجات برنجی آویز دار در زیوران

بدلیجات برنجی زیوران سرویس های برنجی متنوعی دارد. سرویس بدلیجات برنجی آویزدار دو تکه با آویز گل یکی از زیباترین و بروزترین طرح های سرویس برنجی در بین بدلیجات برنجی زیوران می باشد. گردنبند برنجی این سرویس بدلیجات برنجی حالتی دو تکه در قسمت پایین آن دارد که از گل های چهار پر ریزی که به شکلی کاملا ظریف دیزاین شده، استفاده گردیده و در آنها حالتی آزاد و آویزان دارد. در انتهای این گل های چهار پر ریز یک گل پنج پر با طراحی خاص به عنوان آویز این گردنبند برنجی قرار گرفته ، که یکی کوتاه تر از دیگری است.

در قسمت بالای گردنبند این سرویس بدلیجات برنجی زنجیری ساده و حلقه ای متصل است که در نهایت به یک قفل می رسد. این طراحی باعث متفاوت شدن گردنبند این سرویس بدلیجات برنجی با طرح گل هایش شده و همینطورمی توان به راحتی سایز گردنبند برنجی را رگلاژ کرد.

دستبند این سرویس بدلیجات برنجی از دو طرف با چهار گل چهار پر ظریف و در وسط از یگ گل نسبتآ درست تر و ست با همان آویز گردنبند طراحی شده و همچنین در انتها به زنجیر ساده ی حلقه ای می رسد که میتواند برای سایزبندی دور مچ دست بسیار مناسب باشد.

گوشواره ی این سرویس بدلیجات برنجی نیز از ترکیب همان گل ها شکل گرفته اند. روی این سرویس برنجی تراش های ریزی وجود دارد که باعث برجسته شدن و درخشان تر شدن کار شده است.

کلمات کلیدی: بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی عمده ، بدلیجات عمده برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، مدل بدلیجات برنجی ، خرید بدلیجات برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، فروش بدلیجات برنجی ، بدلیجات عمده برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده ، خرید عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی خرید عمده ، عمده فروشی بدلیجات برنجی ، عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده

سرویس برنجی

تماس جهت خرید