فروش عمده عمده بدلیجات برنجی (سرویس برنجی متنوع) - فروش عمده بدلیجات زیوران

 

سرویس برنجی
عمده فروشی بدلیجات برنجی (سرویس برنجی )
2017-08-07
سرویس برنجی
فروش بدلیجات برنجی سرویس دو گل آویز
2017-08-07
tell-min
inst-min

فروش بدلیجات برنجی عمده سرویس گل آفتاب گردون در زیوران

بدلیجات برنجی یکی از هزاران نوع بدلیجات عمده ایی است که گروه زیوران که فروش عمده انواع بدلیجات و نقره را به صورت حرفه ای انجام می دهد، عرضه می کند. سرویسی زیبا و خیره کننده ی بدلیجات برنجی در رنگ طلایی به تعبیری شبیه گل آفتاب گردان است که انعکاس رنگ طلایی آن نیز یاد آور آفتاب و این گل زیبا می باشد.این سرویس بدلیجات برنجی شامل یک جفت گوشواره برنجی، یک گردنبند برنجی تک لاین آویز دار و یک دستبند برنجی می باشد. به عبارت دیگر این سرویس بدلیجات برنجی یک ست کامل است.

تعریف کلی از سرویس بدلیجات برنجی: سرویس طرح آفتابگردان بدلیجات برنجی گردنبندی با دو طرح گل را داراست، که این دو طرح گل در گوشواره و دستبند آن نیز تکرار شده است. این سرویس بدلیجات برنجی رنگ طلایی دارد و که قسمت هایی از این سرویس بدلیجات برنجی طرح نگین به صورت تراش و گاها خود نگین به کار رفته است.
بدلیجات برنجی سرویس گردنبند سرویس آفتابگردان: گردنبند این سرویس بدلیجات برنجی زیبا تک رج هست و یک آویز زیبا با گل متوسط تکی که این گل زیبا مانند گل آفتاب گردان همه نظرها را در نگاه اول به خود جلب می کند، این گردنبند بدلیجات برنجی از چهارده گل و زنجیر67 در امتداد این گل ها تشکیل شده است.هفت گل از این چهارده گل سایز کوچک هستند و هفت گل آن در سایز متوسط که یکی در میون کنار هم قرار گرفته اند و زیبایی خیره کننده ای را به این گردنبند برنجی داده اند روی هر کدام از این گردنبندها یک تک نگین وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. نگین های روی این گلها هم باتوجه به سایز هر گل گذاشته شده است.

بدلیجات برنجی گوشواره ی سرویس آفتابگردان: این سرویس بدلیجات برنجی جذاب شامل یک جفت گوشواره ی برنجی دارای قلاب می باشد که بسیار در گوش راحت است و پشت گوش را اذیت نمی کند. هرکدام از این گوشواره های برنجی از دو گل تشکیل شده که این گل ها دو سایز متوسط و کوچک هستند که مانند گردنبند برنجی این سرویس روی هر گل یک تک نگین هم موجود است.ساختار کلی گوشواره ی بدلیجات برنجی به این صورت است که گل متوسط در پایین گوشواره قرار دارد و گل کوچیک در بالای گل متوسط وجود دارد و بالای گل کوچک یک دایره طلایی شکل موجود است که در محل اتصال گل به قلاب آن وجود دارد.

بلیجات برنجی دستبند سرویس آفتابگردان: دستبند این سرویس بدلیجات برنجی روی دست بسیار زیباست. این دستبند برنجی طلایی شکل مانند گردنبند برنجی و گوشواره برنجی ست آن از گل های متوسط و کوچک تشکیل شده است. گل متوسط در وسط قرار دارد و دو گل کوچک در سمت راست و دو گل کوچک در سمت چپ گل متوسط قرار دارد. دقیقا مانند کل سرویس بدلیجات برنجی گلهای دستبند هم شامل تک نگین درخشان هستند و امتداد گل های کوچک زنجیر بیضی متوسط دستبند برنجی هست که قابلیت کوچک و بزرگ شدن دستبند را هم دارد. این زنجیر رگلاژ سایز در گردنبند برنجی این سرویس بدلیجات برنجی هم بکار رفته است.

كلمات كليدي: بدلیجات برنجی ، عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی عمده ، بدلیجات عمده برنجی ، عمده فروشی بدلیجات برنجی ، پخش بدلیجات برنجی ، پخش عمده بدلیجات برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده ، فروش بدلیجات برنجی عمده ، خرید عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی خرید عمده ، خرید بدلیجات برنجی عمده ، مدل بدلیجات برنجی ، فروش بدلیجات برنجی ، خرید بدلیجات برنجی ، سرویس برنجی ، سرویس برنجی عمده ، عمده سرویس برنجی ، سرویس عمده برنجی

سرویس برنجی

تماس جهت خرید