فروش عمده پخش بدلیجات برنجی (تک پوش برنجی ) در زیوران - فروش عمده بدلیجات زیوران

 

النگو برنجی عمده
النگو برنجی
2017-08-07
تک پوش برنجی
فروش عمده بدلیجات برنجی (تک پوش برنجی )
2017-08-07
tell-min
inst-min

بدلیجات برنجی عمده دستبند النگویی برگدار مشبک

بدلیجات برنجی از جمله زیورآلاتی هستند که امروزه به وفور از آن استفاده می شود، دستبند های برنجی هم در میان بدلیجات برنجی انواع متفاوتی دارد و در میان بدلیجات برنجی از جمله مدلهای پرفروش به حساب می رود. بدلیجات برنجی دستبند گروه زیوران شامل انواع متنوعی از دستبند های فیکس و زنجیری می باشد.

دستبند های برنجی که گروه زیوران به فروش عمده می رساند دستبند النگویی یا تک پوش النگویی برنجی هست که از مدلهای دستبند معمولی ضخیم تر بوده و حالت النگو بوده و شکل آن یک دایره یا بیضی فیکس هست. مدلهای ظریف و به روز بدلیجات برنجی گروه زیوران که وارد کننده و فروشنده عمده دست اول بدلیجات برنجی می باشد، باعث شده تا این گروه از بدلیجات برنجی با فروش عمده قابل توجهی مواجه گردند.

دستبند برنجی ای که در شکل می بینید حالت النگو دارد و انتهای آن کمی باز است، زنجیری که در انتهای این دستبند برنجی قرار دارد طوری طراحی شده است که می توان سایز دستبند برنجی را به نسبت مچ دست کوچک یا بزرگ کرد. در واقع این دستبند برنجی قابلیت سایز شدن را داراست. بدلیجات برنجی معمولا تراش دار هستند تا ظاهری درخشنده و جالب پیدا کنند. تاج این دستبند برنجی توری شکل بوده و حالت مشبک دارد. روی شیارهای این دستبند برنجی چند برگ در کنار هم طراحی شده و به شکلی کاملا ظریف تراش خورده و این تراشها دو رنگ سفید و طلایی هستند.

كلمات كليدي: بدلیجات برنجی , عمده بدلیجات برنجی , بدلیجات برنجی عمده , بدلیجات عمده برنجی , عمده فروشی بدلیجات برنجی , پخش بدلیجات برنجی , پخش عمده بدلیجات برنجی , فروش عمده بدلیجات برنجی , بدلیجات برنجی فروش عمده , فروش بدلیجات برنجی عمده , خرید عمده بدلیجات برنجی , بدلیجات برنجی خرید عمده , خرید بدلیجات برنجی عمده , مدل بدلیجات برنجی , فروش بدلیجات برنجی , خرید بدلیجات برنجی ,تک پوش برنجی , تک پوش برنجی عمده , عمده تک پوش برنجی , تک پوش عمده برنجی

تک پوش برنجی

تماس جهت خرید