فروش عمده فروش عمده بدلیجات برنجی (تک پوش برنجی ) - فروش عمده بدلیجات زیوران

 

تک پوش برنجی
پخش بدلیجات برنجی (تک پوش برنجی ) در زیوران
2017-08-07
تک پوش برنجی
تک پوش برنجی
2017-08-07
tell-min
inst-min

بدلیجات برنجی عمده  تک پوش گلدار

بدلیجات برنجی از جنس آلیاژ برنج ساخته می شود که آلیاژ برنج در بدلیجات برنجی ، ترکیبی از فلزات روی و مس بوده و ظاهری شبیه طلا دارد. از همین رو بدلیجات برنجی در زمره ی بدلیجات پرفروش بوده اما ماندگاری اغلب بدلیجات برنجی نسبت به زیورآلات استیل کمتر است و باید در نگهداری بدلیجات برنجی دقت کافی به خرج داد.

بدلیجات برنجی اغلب برش داره بوده تا درخشندگی آنها افزایش یابد. دستبند النگویی برنجی زیوارن از جمله صدها مدل بدلیجات برنجی متنوعی است که گروه زیوران در فروشگاه فروش عمده بدلیجات خود عرضه می کند. دستبند النگویی برنجی تصویر دارای یک زنجیر در انتهای آن برای رگلاژ کردن اندازه آن است تا بتوان سایز دستبند را با توجه به اندازه مچ کم یا زیاد کرد.

دستبند برنجی ای که در عکس مشاهده می کنید دارای دایره های توخالی ظریفی بروی آن بوده که حالت مشبک به این قطعه از بدلیجات برنجی داده است. داخل دایره های دستبند النگویی برنجی یک گل ظریف چهار پر قرار گرفته که یکی در میان طلایی و سفید ساخته شده است. در بدلیجات برنجی همواره سعی بر این است که از قابلیت های آلیاژ برنج که ایجاد ظریف کاری های متنوع است حداکثر استفاده صورت گیرد، به همین دلیل در این دستبند برنجی انواع تراش های مختلف و سطوح با رنگهای مختلف طراحی شده است.

كلمات كليدي: بدلیجات برنجی ، عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی عمده ، بدلیجات عمده برنجی ، عمده فروشی بدلیجات برنجی ، پخش بدلیجات برنجی ، پخش عمده بدلیجات برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده ، فروش بدلیجات برنجی عمده ، خرید عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی خرید عمده ، خرید بدلیجات برنجی عمده ، مدل بدلیجات برنجی ، فروش بدلیجات برنجی ، خرید بدلیجات برنجی ، تک پوش برنجی ، تک پوش برنجی عمده ، عمده تک پوش برنجی ، تک پوش عمده برنجی

تک پوش برنجی

تماس جهت خرید