فروش عمده گشواره مروارید - فروش عمده بدلیجات زیوران

 

بدلیجات مروارید عمده
گشواره مروارید
2017-07-22
بدلیجات قومی و مذهبی عمده
دستبند فروهر
2017-07-22
بدلیجات مروارید عمده

عمده فروشی بدلیجات مروارید گروه زیوران

مروارید به عنوان یک المان تزیینی بدلیجات از گذشته های دور به عنوان نماد زیبایی و پاکی مورد توجه خانمها و همین طور آقایانی که بدلیجات مروارید را به خانمها هدیه می دادند، بوده است. از آنجایی که در ایام گذشته ، دست یابی به مروارید دشوار بوده، مردان برای نشان دادن عشق خود به زنان به عمق دریا می رفتند تا مروارید این زاییده ی طبیعت را از گهواره صدفی اش بیرون بکشند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید مروارید های پرورشی و تلفیق آن با بدلیجات و سایر زیورآلات منجمله طلا و نقره ، دست یابی به زیورآلات مروارید بسیار آسان تر شده است.

مرواریدی که در بدلیجات مروارید به کار می روند انواع مختلفی دارند. بدلیجات مروارید طبیعی و بدلیجات مروارید پرورشی یکی از انواع دسته بندی بدلیجات مروارید است. مروارید طبیعی زمانی تشکیل می شود که یه مولکول آب و یا یه موجود بسیار ریز وارد صدف می شود و فرآیند تشکیل مروارید در صدف را آغاز می کند. در مروارید مصنوعی این ماده ی بسیار ریز توسط انسان و دستگاههای پیشرفته درون صدف قرار می گیرد. درخشندگی و شفافیت مروارید در ارزش آن تاثیر مستقیم دارد.

بدلیجات مروارید با سبکهای مدرن خود از سبک های کلاسیک بدلیجات مروارید قدیمی فاصله گرفته تا پاسخگوی نیازهای زیبایی طلبانه ی خانمها و جوانان امروز باشد. بدلیجات مروارید عمده زیوران با مجموعه کاملی که در فروشگاه فروش عمده بدلیجات مروارید خود گردآوری کرده است، نیاز تمامی مغازه داران و خریداران بدلیجات مروارید عمده را برآورده می کند. خرید عمده بدلیجات مروارید از زیوران به شما این فرصت را می دهد با مدلهای به روز و خاص مروارید های پرورشی و نفیسی که در مجموعه بدلیجات عمده مروارید ما وجود دارد، حداکثر سود لازم را از فروش بدلیجات مروارید کسب کنید.

خرید عمده بدلیجات مروارید زیوران با قیمت های رقابتی و اجناس خوش فروشی که دارد، تضمین کننده جلب مشتریان و علاقمندان به زیورآلات مروارید به مغازه و یا محل فروش آنهاست. به همین دلیل است که مشتریان وفادار گروه زیوران همواره در سبد خرید خود در کنار سایر بدلیجات عمده ای که از گروه زیوران خریداری می کنند، بدلیجات عمده مروارید را نیز در نظر می گیرند.

مرواریدی که در بدلیجات عمده مروارید زیوران عرضه می شود با رنگهای متنوعی شامل طلایی، سفید، مشکی و سایر رنگها به فروش عمده بدلیجات مروارید می رسد. بدلیجات مرواریدی عمده گروه زیوران همراه با فلزات دیگر مانند استیل، نقره و تستانیوم و یا با سنگهای دیگر نیز تزیین شده است. همچنین بدلیجات مروارید عمده زیوران مجموعه ی کاملی از انواع سرویس مروارید، دستبند مروارید ، گردنبند مروارید، رومانتویی مروارید، پابند مروارید ، گوشواره مروارید، پیرسینگ مروارید و سایر زیورآلات مروارید می باشد.

از طرفی فروش عمده بدلیجات مروارید زیوران با جنسها و برندهای متنوعی صورت می گیرد منجمله:

بدلیجات عمده مروارید  نئوگلوری

فروش عمده بدلیجات مروارید شوپینگ

بدلیجات مروارید عمده استیل

بدلیجات عمده مروارید نقره

خرید عمده بدلیجات طرح مروارید (مروارید مصنوعی)

گروه زیوران به عنوان یک فروشنده بدلیجات مروارید عمده به شما پیشنهاد می کند این راهکارها را به علاقه مندان بدلیجات مروارید ارایه دهید تا با رعایت آنها درخشندگی مروارید در بدلیجات مصرفی حفظ شود:

بدلیجات مروارید را باید بعد از استفاده در جعبه مخصوص نگه داری کنید تا اشیاء تیز به سطح مروارید برخورد نکنند. از طرفی بدلیجات مروارید را هر چند وقت یک بار باید با دستمال نمدار وصابون، تمیز کرد تا کدرنشوند، البته باید دقت کنید صابون به فلز یا استیل بدلیجات مروارید برخورد نکند، چون صابون فقط طلا ونقره وخود مروارید را براق می کند. بدلیجات مروارید هنگامی که دست و پوست بدن شما به کرم، لوسیون بدن و عطر آغشته است، نباید استفاده شود تا شفافیت آنها حفظ شود.