بدلیجات عمده اررزان در عمده فروشی بدلیجات زیوران، هنگام خرید بار بدلیجات عمده جدید عرضه می گردد. خرید بدلیجات عمده ارزان در زمان حراجی یعنی در روزهایی که خرید بدلیجات عمده ی بار جدید انجام می شود، میسر می باشد بدین معنی که زمان حراجی بدلیجات عمده زیوران درست قبل از ارایه بدلیجات عمده جدید بوده، از آنجایی که همه برندهای مطرح برای فروش استراتژی مشخصی دارند و برای توسعه بازار از روشهای متفاوتی استفاده می نمایند، گروه عمده فروشی بدلیجات زیوران نیز اقدام به عرضه اجناس خود با تخفیف مشخص در پایان دوره فروش عمده بدلیجات نموده است . لازم به ذکر بوده که این بدلیجات عمده دقیقا همان اجناسی است که در ابتدای دوره فروش بدلیجات عمده به عنوان جنس جدید به فروش عمده بدلیجات می رسد و هرگز برچسب بنجل بودن و بی کیفیتی به بدلیجات عمده زیوران که برای خرید آنها نهایت سعی و تلاش می شود، نمی چسبد.
در دنیای امروز انواع حراجها رواج دارد و برخی از این حراجها در دنیای فروش عمده بدلیجات ارزان نیز رواج دارد:
بدلیجات عمده ارزان در حراج های فصلی: که در نیمه فصل و به معنی اتمام فصل حاضر صورت می گیرد تا فروشنده بدلیجات عمده موجود را به انتها برساند که هم نقدینگی قابل توجه بدست اورد و هم بدلیجات عمده را تا سال بعد همین زمان نگاه ندارد.
بدلیجات ارزان عمده در حراج های مربوط به تغییر مکان: که فروشنده براین باور است که بدلیجات عمده خود را با قیمت تمام شده و یا کم سود بفروشد بهتر است تا آنرا جابه جا کند.
خرید بدلیجات عمده ارزان در حراج های مربوط به تغییر شغل: که واضح است فروشنده با نقد کردن بدلیجات عمده خود و تمام کردن اجناس تصمیم به ادامه فروش آنها را ندارد.
فروش عمده بدلیجات ارزان حراج به علت نیاز به پول : شاید سازمانی به دلایلی پول نقد حاضر را به نقد چک آینده ترجیح دهد . در حقیقت با ارایه تخفیف فروش بیشتری می کند.
عمده فروشی بدلیجات ارزان زیوران حراج زمانی در بدلیجات عمده خود دارد، بدین معنی که پس از برنامه ریزی و زمان بندی برای خرید بدلیجات عمده جدید، زمان حراج بدلیجات عمده ارزان خود را درست پیش از عرضه محصولات جدید قرار می دهد.
خرید عمده بدلیجات ارزان توسط مغازه داران و خریداران در حراجی بدلیجات عمده زیوران یک فرآیند دو سر سود هم برای فروشنده و هم برای خریدار است. اصلاح برد برد در خرید بدلیجات عمده ارزان زیوران واژه مناسبی می باشد. گروه عمده فروشی بدلیجات زیوران به فروش با سود منطقی سخت پابند است . سود زیاد در فروش عمده بدلیجات به مرور باعث از دست رفتن مشتری بدلیجات عمده می شود و سود کم و غیر منطقی یک مجموعه عمده بدلیجات را به خطر می اندازد. تجربه ثابت کرده عمده فروشی بدلیجات در مواردی که بطور مداوم اقدام به گران فروشی و یا ارزان فروشی روی بعضی کالاهای مشخص عمومی کرده اند، مجموعه های پایداری نبوده اند. در مجموع فروش با تخفیف استراتژی های مختلفی دارد که عمده فروش های بدلیجات به روش های گوناگون از آنها بهره می برند.